• Email
  • RSS
  • Print

 

 

 

Καινούργιες Εργασίες που δεν Ανήκουν στην Αρμοδιότητα Κανενός

 

 

Στη δουλειά που εργάζομαι αντιμετωπίζαμε το εξής πρόβλημα. Προέκυπταν πολλές φορές κάποιες απρογραμμάτιστες δουλειές οι οποίες δεν ανήκαν στην αρμοδιότητα κάποιου και δημιουργούταν μια αναστάτωση και μια καθυστέρηση. Έπρεπε όλοι να αφήσουμε λίγο τις δουλειές μας και να ασχοληθούμε με το ποιος θα εκτελούσε τη συγκεκριμένη νέα εργασία που είχε παρουσιαστεί. Στην αρχή υπήρχαν κάποιες εντάσεις γιατί κανείς δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη και δεν ήθελε, επίσης, να αφήσει πίσω τις δουλειές που του είχαν επίσημα ανατεθεί. Είχαμε απευθυνθεί στη διεύθυνση της επιχείρησης για το συγκεκριμένο πρόβλημα κι εκείνη όριζε κάθε φορά κάποιον υπεύθυνο, αλλά μάλλον αυθαίρετα. Το θέμα είναι πως δεν είχε δώσει μόνιμη λύση στο πρόβλημα και παρουσιαζόταν ξανά, κάθε φορά που προέκυπταν ξαφνικές κι απρογραμμάτιστες εργασίες. Πάντα, δηλαδή, δημιουργούνταν καθυστερήσεις και μικρές εντάσεις. Κάποια στιγμή, καθίσαμε μόνοι μας και το συζητήσαμε κι αποφασίσαμε να αναλαμβάνουμε εκ περιτροπής τις εργασίες αυτές. Έτσι, εξομαλύνθηκε η κατάσταση, οι διαφωνίες σταμάτησαν κι εξαλείφθηκε η άσκοπη σπατάλη χρόνου (που απαιτούταν για τη διευθέτηση των διαφωνιών) κι όλοι είμαστε ευχαριστημένοι κι αισθανόμαστε πως είναι μια δίκαιη λύση.